17.7.2024 09:00
Autor: Aneta Soukupová
Pokud chce Váš e-shop udržet tempo a neztratit své místo na trhu, je třeba neustále vycházet zákazníkům vstříc, nabízet zjednodušení a urychlení procesů a poskytovat služby, které vyžadují co nejméně úsilí spojeného s dokončením nákupu.
14.6.2024 08:00
Autor: Aneta Soukupová
Někdy se plánování kampaní a podpory prodeje může zdát spolehlivé asi jako věštění z křišťálové koule. S potřebnými informacemi to tak ale být nemusí.
24.5.2024 13:31
Autor: Aneta Soukupová
Naši zákazníci moc dobře znají nekonečnou nutnost plánování a opakovaného rozhodování při provozu úspěšného e-shopu. Být informovaný, mít jasný plán a zároveň být dostatečně pružný v reakci na rychlé změny na trhu je klíčové. Kolik objednat, aby nechybělo ani nezbylo?
14.3.2024 11:01
Autor: Bronislav Pavlík
Jednou ze slabin zabezpečení současného online nakupování je přihlašování do zákaznického účtu z různých zařízení.
22.2.2024 09:00
Autor: David Král
Máte Google Consent Mode V2? A mohla bych ho vidět? - implementovali jsme nejnovější režim souhlasu pro GTM a GTAG.
16.1.2024 22:34
Autor: Bronislav Pavlík
V našem blogovacím systém jsou již aktivované připravované změny.
16.1.2024 21:34
Autor: Bronislav Pavlík
Zjednodušili jsme proces udělování oprávnění všem Vašim administrátorům. Není již nutné ručně vybírat části administrace k zpřístupnění pro každého základního uživatele znovu.
20.12.2023 15:00
Autor: Bronislav Pavlík
Nově dostupná individuální úprava je cílena na zajištění naprosté přehlednosti a jednoduchosti košíku pro zákazníka.
22.11.2023 12:18
Autor: Bronislav Pavlík
Někdy je třeba označit produkty nestandartním nebo originálním promo příznakem, propagovat probíhající sezónu, svátek nebo prostě jen přitáhnout ke konkrétnímu produktu zákaznické oči.
Hledat: ""