Novinky

Přihlášení přes Apple a Seznam.cz – Zjednodušte nákupy pro své zákazníky!

17.7.2024 09:00

Autor: Aneta Soukupová

Pokud chce Váš e-shop udržet tempo a neztratit své místo na trhu, je třeba neustále vycházet zákazníkům vstříc, nabízet zjednodušení a urychlení procesů a poskytovat služby, které vyžadují co nejméně úsilí spojeného s dokončením nákupu.

více...

Statistika prodeje dle denní doby

14.6.2024 08:00

Autor: Aneta Soukupová

Někdy se plánování kampaní a podpory prodeje může zdát spolehlivé asi jako věštění z křišťálové koule. S potřebnými informacemi to tak ale být nemusí.

více...

Klíčová role statistiky a plánování?

24.5.2024 13:31

Autor: Aneta Soukupová

Naši zákazníci moc dobře znají nekonečnou nutnost plánování a opakovaného rozhodování při provozu úspěšného e-shopu. Být informovaný, mít jasný plán a zároveň být dostatečně pružný v reakci na rychlé změny na trhu je klíčové. Kolik objednat, aby nechybělo ani nezbylo?

více...

Trvalé přihlášení a zabezpečení účtu

14.3.2024 11:01

Autor: Bronislav Pavlík

Jednou ze slabin zabezpečení současného online nakupování je přihlašování do zákaznického účtu z různých zařízení.

více...

Google Consent Mode V2

22.2.2024 09:00

Autor: David Král

Máte Google Consent Mode V2? A mohla bych ho vidět? - implementovali jsme nejnovější režim souhlasu pro GTM a GTAG.

více...

Rozšíření blogů

16.1.2024 22:34

Autor: Bronislav Pavlík

V našem blogovacím systém jsou již aktivované připravované změny.

více...

Rozšíření uživatelských oprávnění o role uživatelů

16.1.2024 21:34

Autor: Bronislav Pavlík

Zjednodušili jsme proces udělování oprávnění všem Vašim administrátorům. Není již nutné ručně vybírat části administrace k zpřístupnění pro každého základního uživatele znovu.

více...

Individuální úprava košíku

20.12.2023 15:00

Autor: Bronislav Pavlík

Nově dostupná individuální úprava je cílena na zajištění naprosté přehlednosti a jednoduchosti košíku pro zákazníka.

více...

Administrace promo příznaků

22.11.2023 12:18

Autor: Bronislav Pavlík

Někdy je třeba označit produkty nestandartním nebo originálním promo příznakem, propagovat probíhající sezónu, svátek nebo prostě jen přitáhnout ke konkrétnímu produktu zákaznické oči.

více...

předchozí1 2 36

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0,00
  • SHARE