W&R obuv

Největší autorizovaný prodejce značek Tamaris a Rieker

 

Výrazné rozšíření sortimentu od spuštění

+ 400%

Průměrné navýšení obratu každý rok

+ 30%

Průměrná míra odhlášení Newsletteru

0,12%

Vysoké hodnocení od Heureky

98%

 

WinShop SQL

Propojení s naším pokladním a skladovým systémem probíhá v reálném čase. Jak zákazníci, tak obsluha systému májí tedy vždy aktuální informace o dostupnosti zboží, ceně zboží, cenových akcích a stavu existujících objednávek ve všech krocích, od nově odeslané, přes vyřízenou až po finální předání objednávky dopravci.

Newsletter

Jedním z našich nástrojů, které společnost na svém e-shopu velmi aktivně využívá je náš Newsletter a především jeho rozšíření. Po nasazení modulu lze sledovat otevření, rozkliknutí, úspěšnost a odhlášení z newsletteru. Zároveň lze jednoduchým způsobem pomocí funkce drag&drop poskládat newsletter včetně vkládání položek přes kód produktu. Informace o úspěšnosti a prokliku newsletteru se prokazují stále víc jako nepostradatelné pro plánování kampaní, zvažování, které produkty stojí za to označit jako akční a také jaká výše slevy je pro zákazníky sympatická a jak celý newsletter postavit, aby zákazníka na e-shop přivedl. Perličkou modulu je například možnost nastavení neodesílání newsletteru zákazníkovi, který již přes předchozí odeslaný newsletter dokončil nákup.

Hover produktového boxu

Zajímavým doplňkem e-shopu je také aktivovaná funkce Hover boxu. Při najetí myši přes produkt v item listu se u produktu zobrazí miniatury všech fotografií, které by jinak byly zobrazení až při rozkliknutí detailu produktu.  Mimo jiné se také zobrazí skladová dostupnost a další podrobnosti o produktu. Funkce velmi ulehčuje zákazníkům orientaci a výběr mezi produkty, které si již před tím měli možnost vyfiltrovat a to bez nutnosti otevírání detailu každého vypsaného produktu.

Slevové kódy/dárky

E-shop využívá všechny dostupné varianty slevových kódů a dárků v rámci akcí a bonusů pro jejich zákazníky.

Slevové akce

Slevové akce ale mohou také definovat ještě nad úrovní WinShopu, tedy je prioritní pro nastavení platné pro cenové hladiny produktů a jednotlivých zákaznických skupin.

Interaktivní provozovny

Seznam prodejen je zpracován přehledně a také zobrazen na mapě. Kromě rozdělení podle měst je také možné zobrazit prodejny specializované na konkrétní značky obuvi.

Související produkty

Při online prodeji obuvi je už prakticky samozřejmostí nabídnout zákazníkům doplňky, které je možné s nimi kombinovat. Na e-shopu wrobuv.cz ale je možné zákazníkům související produkty nabídnout v kombinaci faktorů s využitím prioritních skupin – ovlivnit nejen barvu, ale i typ a materiál, který rozhoduje o tom, který kabelka či jiný doplněk se zákazníkovi při rozkliknutí detailu produktu zobrazí.

On-line napojení WinShopu na dopravce

Systém WinShop posílá na pozadí automaticky informaci o zásilce dopravci v kroku vyskladnění objednávky. Odpadá tedy nutnost exportu dokumentů a pak ruční nahrávání do uživatelských rozhraní jednotlivých dopravních společností.

Kompletně responzivní maily

Nastavení automaticky odchozích mailů, které se odesílají zákazníkům samozřejmě reflektuje přímo změnu objednávky. Zákazníkovi se tedy odesílá mail okamžitě po změnu stavy ve všech krocích.

Statistiky objednávek

Statistiky objednávek jsou důležitou informací pro manažerská a obchodní rozhodnutí. V tomto nastavení je možné ale vyfiltrovat také informace o objednávkách jen jednoho typu varianty dopravy a platby.

Odhad vývoje tržeb

Sledování vývoje tržeb při stávajícím trendu nových objednávek je velkým pomocníkem pro efektivní rozhodování. Predikce vývoje tržeb může být uklidněním nebo varováním pro další kroky, které by potenciální vývoj mohly zvrátit, nebo naopak udržet.

Systém vykrývání objednávek

Vykrývání objednávek je nastaveno takovým způsobem, aby bylo co nejméně logisticky náročné, ale zároveň co nejefektivnější s ohledem na čištění a využívání skladů na prodejnách.

12.9.2020 14:02

Autor: reference/wrobuv/wrobuv-logo.svg

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0,00
  • SHARE