Víte, kdy je nejlepší čas poslat nový newsletter, spustit slevovou akci, bleskový výprodej, podpořit či utlumit PPC reklamu, nebo zveřejnit nové Reels? Někdy se plánování kampaní a podpory prodeje může zdát spolehlivé asi jako věštění z křišťálové koule. S potřebnými informacemi to tak ale být nemusí.
O statistikách a možnostech jejich využití jsme již psali. Při tvorbě článku jsme ale zjistili, že nám stále chybí jedno měření, které bychom na našem e-shopu vítali. A tak jsme měření rozšířili o další informační vrstvu. V administraci e-shopu nově najdete funkci pro sledování prodeje podle hodiny a dne v týdnu.
Získáte přesný přehled o tom, kdy a v kolik hodin jsou Vaše prodeje nejvyšší a kdy naopak nejnižší. Tento nástroj Vám pomůže identifikovat optimální časy pro spuštění marketingových kampaní, slevových akcí nebo jiných prodejních aktivit. Na základě těchto časových trendů můžete lépe plánovat pracovní vytížení a skladové zásoby. Zároveň mnohem přesněji zpětně vyhodnotíte, jak úspěšná byla konkrétní časově omezená akce nebo prodej z přímého oslovení Vašich zákazníků.