Statistika prodeje dle denní doby

Víte, kdy je nejlepší čas poslat nový newsletter, spustit slevovou akci, bleskový výprodej, podpořit či utlumit PPC reklamu, nebo zveřejnit nové Reels? Někdy se plánování kampaní a podpory prodeje může zdát spolehlivé asi jako věštění z křišťálové koule. S potřebnými informacemi to tak ale být nemusí.

O statistikách a možnostech jejich využití jsme již psali. Při tvorbě článku jsme ale zjistili, že nám stále chybí jedno měření, které bychom na našem e-shopu vítali. A tak jsme měření rozšířili o další informační vrstvu. V administraci e-shopu nově najdete funkci pro sledování prodeje podle hodiny a dne v týdnu.

Získáte přesný přehled o tom, kdy a v kolik hodin jsou Vaše prodeje nejvyšší a kdy naopak nejnižší. Tento nástroj Vám pomůže identifikovat optimální časy pro spuštění marketingových kampaní, slevových akcí nebo jiných prodejních aktivit. Na základě těchto časových trendů můžete lépe plánovat pracovní vytížení a skladové zásoby. Zároveň mnohem přesněji zpětně vyhodnotíte, jak úspěšná byla konkrétní časově omezená akce nebo prodej z přímého oslovení Vašich zákazníků.

14.6.2024 08:00

Autor: Aneta Soukupová

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0,00
  • SHARE