Netvoříme rádi jen e-shopy hezké a aktuální, ale především ty fungující, prodávající produkty a přinášející zisk. Tvoříme e-shopy, které ulehčují práci obsluze, zobrazují úspěšnost prodeje a drží se dva kroky před ostatními. Proč je náš produkt jiný než „Do It Yourself“ e-shopy na trhu? Mohli bychom vymyslet spousty textu, ale rozhodli jsme se pro Vás raději zdůraznit několik modulů a funkcí, na kterých jsme ve vývoji v poslední době především pracovali a jsme na ně náležité hrdí.
Všechno je teď v běhu, poměry prodejů na mobilních zařízeních stále rostou a každý úspěšný e-shop je přehledně zobrazitelný v mobilních zařízeních. ALE, není třeba mít e-shop navržený pro velkou obrazovku vtěsnaný celý na malý display mobilu nebo tabletu. Naopak chceme vždy e-shop poskládat, tak aby mobilní verze ukazovala zákazníkovi vše co potřebuje vědět, usnadnila mu hledání v produktech a všechny nákupní kroky ale bez potřeby dlouze rolovat přes velké bannery a klikat a hledat. Umíme klasickou a mobilní verzi navrhnout tak, aby navzájem korespondovaly a zážítek z nákupu pro zákazníka byl co nejpohodjnější a celý e-shop byl na malé obrazovce dostatečně přehledný.
Umíme samozřejmě napojit Váš nový e-shop na externí mailingovou službu a pokud na ní máte citovou vazbu, rozmlouvat Vám ji nebudeme. ALE můžeme Vám nabídnout také vlastní propracovaný mailingový nástroj, který měří vše co může, včetně otevření mailů, prokliků, uskutečněných nákupů, mimo jiné umí taky novou adresu zákazníka, který uskutečnil objednávku automaticky přidat do seznamu k odeslání dalšího newsletteru. Rozhodně sympatické je pak přehledné zobrazení všech údajů o úspěšnosti newsletterové akce v administraci e-shopu.
Úspěšný e-shop s větším počtem kamenných prodejen, to jednoznačně znamená také více skladů, o kterých je třeba mít přehled. Zákazník si přeje co nejrychlejší dodání objednaného zboží a e-shop zase má snahu co nejrychleji a nejefektivněji objednávku odbavit. Přesně na to je určen náš nový nástroj, který si umí spočítat náklady na dopravu, zhodnotit dostupnost zboží na skladech a objednávku tak vykrýt z co nejmenšího počtu skladů a za co nejmenší celkové náklady na dopravu. Zasílání automatických změn z částečně vykryté objednávky včetně trackovacích kódů a souvisejících faktur, včetně seznamu položek v každém konkrétním balíku už je pak samozřejmost.
Dárkové poukazy jsou na e-shopu vždy bonusem pro zákazníky. I přesto, že se jedná o poukaz, rozhodně ALE neznamená, že se nemusí jednat také o osobní dárek a někdy i vtipný dárek. Nový modul pro dárkové poukazy, který jsme vyvinuli pro naše zákazníky umožňuje na e-shopu nabízet Vašim nakupujícím dárkové poukazy různé podoby pro různé příležitosti. Zároveň ale nabízí zákazníkovi především možnost si definovat částku, na kterou má být dárkový poukaz určen a také možnost napsat do něj osobní vzkaz, věnování nebo třeba jenom jméno obdarovaného. Poukaz pak po dokončení objednávky přijde obdarovanému rovnou na mailovou adresu v kompletní podobě a s unikátním kódem. Za nás upřímně ideální řešení pro opomenuté narozeniny, výročí nebo prostě jen impulzivní rozhodnutí někomu udělat lepší den. Na druhou stranu, ale funkce "Zvolit jiný termín doručení" umí naplánovat odeslání v konkrétní den, dle Vašeho výběru.
Filtry produktů jsou skvělé, usnadňují hledání zákazníkům a my je na e-shopu rozhodně vždy doporučejeme, ALE zobrazení URL adresy pak bohužel připomíná spíše hieroglyfy než čitelný text. URL je pak prakticky nečitelná nejen pro zákazníky a návštěvníky e-shopu, ale především pro index Google. Vytvořili jsme tedy takovou funci, která umí na e-shopu převést URL do dobře čitelné podoby a to až do úrovně použitých filtrů. Mimo jiné, ale také modul umožňuje v administraci URL editovat dle preferencí.
Hledat: ""